შემაჯამებელი დავალებების ანალიზი

შემაჯამებელი დავალებების ანალიზი

შემაჯამებელი  დავალება ინგლისური
დავალების ტიპი : ტესტი
კლასი 8
ჩატარების დრო : 26.10.2018
მოსწავლეებისათვის გაცნობის თარიღი :18.10.2018
მოსწავლის ცოდნა და უნარები, რომელთა შემოწმება/შეფასებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი დავალება.
უცხ.ს.VI.7.მოსწავლესშეუძლიაშემეცნებითიხასიათისილუსტრირებულიტექსტებისწაკითხვადაგაგება.

·           ამოიცნობს,რომელ რუბრიკაში, ტექსტის რომელ ნაწილში უნდა ეძებოს ესა თუ ის ინფორმაცია; ტექსტში ეძებს და პოულობს კონკრეტულ ინფორმაციას;
·           ამოიცნობს ტექსტის სხვადასხვა მონაკვეთს შორის არსებულ ლოგიკურ კავშირს;

უცხ.ს.VI.9.მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვატიპისმარტივიტექსტისსტრუქტურულიდაენობრივიმახასიათებლებისამოცნობა.
·           ამოიცნობს ადგილმდებარეობისა და დროის გამომხატველ მარტივ ენობრივ საშუალებებს (ზმნიზედას, სიტყვათშეთანხმებას, წინდებულს).

უცხ.ს.VI.10.მოსწავლესშეუძლიაშინაარსისგაგებისგასაადვილებლადმიმართოსსხვადასხვასტრატეგიას.
დამოუკიდებლადამოიცნობსუცნობისიტყვების, წინადადებებისმნიშვნელობასნაცნობიელემენტების (მაგ.,კონტექსტი, ილუსტრაციის, ნაცნობიასოები)დახმარებით;
დავალება № 1- 3 ფასდება 5ქული

ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა  -    15 ( 15-14=10, 13–12=9, 11–10=8, 9–8=7, 7–6=6, 5–4=5, 3–2=4,)
რეფლექსია:/ შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლემ დააგროვა 5 და მეტი ქულა.

კრიტერიუმებისბადემოცემულიშემაჯამებელიწერითიდავალებისათვის
ქულების განაწილება




·           ამოიცნობს, რომელ რუბრიკაში, ტექსტის რომელ ნაწილში უნდა ეძებოს ესათუ ის ინფორმაცია; ტექსტში ეძებს და პოულობს კონკრეტულ ინფორმაციას;-ქულა-5
·           ამოიცნობს ტექსტის სხვადასხვა მონაკვეთს შორის არსებულ ლოგიკურკავშირს; ქულა-5

·           ამოიცნობს ადგილმდებარეობისა და დროის გამომხატველ მარტივ ენობრივსაშუალებებს(ზმნიზედას, სიტყვათშეთანხმებას, წინდებულს).ქულა-5



0-15


ტესტის ნიმუში
                                                                              GEORGE WASHINGTON AND HIS HATCHET
 When George Washington was quite a little boy, his father gave him a hatchet. It was bright and new, and George took great delight in going around and chopping things with it. He ran into the garden, and there he saw a tree which seemed to say to him, "Come and cut me down!" George had often seen his father's men chop down the great trees in the forest, and he thought that it would be fine sport to see this tree fall with a crash to the ground. So he set to work with his little hatchet, and, as the tree was a very small one, it did not take long to come down. Soon after that, his father came home. "Who has been cutting my fine young cherry tree?" he cried. "It was the only tree of its kind in this country, and it cost me a great deal of money." He was very angry when he came into the house. "If I only knew who cut down that cherry tree," he cried, "I would—yes, I would"— "Father!" cried little George. "I will tell you the truth about it. I chopped the tree down with my hatchet." His father forgot his anger. "George," he said, and he took the little fellow in his arms, "George, I am glad that you told me about it. I would rather lose a dozen cherry trees than hear you tell one lie."
Questions:        1. What kind of hatchet did George’s dad give him?                                      a. Red b. New c. Rusty d. Pretend     
 2. Why didn’t it take long for George to cut down the tree?
   a. George had a friend help him     b. The tree was already dead          c. George had a huge axe       d. The tree was very small 
  3. You can tell from the story that
  a. George is honest         b. George’s father is very poor       c. George loves to be inside          d. George’s mother is a great baker   
4. How might George’s father have gotten the cherry tree?
a. He found it in the woods             b. George gave it to him for his birthday              c. It grew from a magic seed               d. It was purchased from a friend from another county.
5.Who is George Washington?                              a.king      b.president            c.shop assistant             d.prince


  

მოსწავლეთა შეფასება
მოსწავლის სახელი და გვარი
დავ1
კრიტ1
დავ2
კრიტ2
დავ3
კრიტ3   
ჯამი        
ქულა
ბარბაქაძე მარი
5
5
5
15              
10
გორგაძე თამაზი
3
3
4
10              
8
კობახიძე გიგა
4
3
3
10              
8
მდინარაძე მარიამი
4
5
5
14         
10
მშვილდაძე მამუკა
4
3
4
11               
8
მშვილდაძე თამაზი
3
3
4
10                      
8
ნებიერიძე ლევანი
5
5
5
15              
10
ნიქაბაძე გიგა
5
5
5
15              
10
ურიამყოფელი გიორგი
5
5
5
15                     
10

ტალახაძე თინათინი
5
5
5
15              
10


შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების ანალიზი -VIII--კლასში სულ 1მოსწავლეა. აქედან შემაჯამებელ დავალებაში ექვსმა მოსწავლემ დაიმსახურა 10 ქულა, ოთხმა მოსწავლემ – 8 ქულა, 
დასკვნა
--------მიღებული შედეგების საფუძველზე შემიძლია დავასკვნა, რომ კლასში შემაჯამებელი დავალება ყველა მოსწავლეს აქვს დაძლეული.------------------------
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის
----------იმ  საკითხებში რომელშიც მოსწავლეებს ქონდათ შეცდომები დაშვებული , კიდევ ერთხელ მათთან ერთად განვიხილავ მათ კონკრეტულად გორგაძე თამაზს,მშვილდაძე თამაზს და მშვილდაძე მამუკასკიდევ ავუხსნი შესაბამის მასალას,მივცემ დამატებით სამუშაოს  ამის შემდეგ კიდევ ერთხელ დავაკვირდები მიღწეულ შედეგს.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



პედაგოგის ხელისმოწერა: ე.ჩაჩიბაია




შემაჯამებელი  დავალება ინგლისური-1
დავალების ტიპი : ტესტი
კლასი -11-
ჩატარების დრო : 22.11.2018
მოსწავლეებისათვის გაცნობის თარიღი : 15.11.2018
მოსწავლის ცოდნა და უნარები, რომელთა შემოწმება/შეფასებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი დავალება.

უცხ.ს.II.3. მოსწავლეს შეუძლია საინფორმაციო აუდიოჩანაწერების მოსმენა და გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
ამინდის პროგნოზი.
ამოიცნობს გეოგრაფიულ ადგილებს;
·           ამოიცნობს ატმოსფერულ მოვლენებს და ტემპერატურას.
სპორტის ახალი ამბები.
·           ამოიცნობს სახეობებს;
·           ამოიცნობს გამარჯვებულ და დამარცხებულ გუნდებს/მოთამაშეებს;
·           ამოიცნობს ანგარიშს.

უცხ.ს.II.13. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს თხრობითი ტექსტი(ცხოვრებისეული ისტორია, მოგონება, დღიური).
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ამოიცნობს პერსონაჟებს;
·           ამოიცნობს პერსონაჟთა განწყობილებებს, გრძნობებს, თვისებებს;
·           ამოიცნობს მოქმედებებს, მათ თანამიმდევრულობას;
·           ამოიცნობს მოქმედებათა დროსა და ადგილს.
უცხ.ს.II.15. მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა (გაცნობითი, შესწავლითი, ძიებითი).
 შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
მიმართავს გაცნობითი კითხვის ტექნიკას ზოგადი შინაარსის გასაგებად.
·           მთლიანობაში აკვირდება ტექსტს, მის სტრუქტურას, მაორგანიზებელ ელემენტებს; განსაზღვრავს, ტექსტის ესა თუ ის ნაწილი რა შინაარსის ინფორმაციას შეიცავს; გამოთქვამს ვარაუდს ტექსტის შინაარსის შესახებ სხვადასხვა ელემენტზე (მაგ., სათაურზე, ქვესათაურზე, ილუსტრაციზე, საკვანძო სიტყვზე, აბზაცების დასაწყისზე, ერთ-ერთი აბზაცზე, გამოყოფილ სიტყვებზე და სხვ) დაყრდნობით;
·           გადაიკითხავს ტექსტს, ყურადღებას არ ამახვილებს უცხო სიტყვებზე; ეყრდნობა ნაცნობ სიტყვებს ზოგადი შინაარსის ამოსაცნობად.


დავალება №1 ფასდება 1
დავალება№2ფასდება 1
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა  -    20  20-19=10, 18–17=9, 16–15=8, 14–13=7, 12-11=6,109=5, 8–7=4,)
რეფლექსია:/ შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლემ დააგროვა 7 და მეტი ქულა.



კრიტერიუმების ბადე მოცემული შემაჯამებელი წერითი დავალებისათვის
ქულების განაწილება



·           შეუძლია საინფორმაციო აუდიოჩანაწერების მოსმენა და გაგება-1 ქულა.
ამოიცნობს გეოგრაფიულ ადგილებს;-1 ქულა
·           ამოიცნობს ატმოსფერულ მოვლენებს და ტემპერატურას.-1 ქულა.
·           ამოიცნობს ტანსაცმლის სახეობებს;-1 ქულა
·           ამოიცნობს სპორტულ სახეობებს;-1 ქულა
·           ამოიცნობს ანგარიშს.-1 ქულა
·           ამოიცნობს სასწავლო საგნებს-1ქულა
·            ამოიცნობს ყოველდღიურ აქტივობებს-1 ქულა
·           10წინადადება).
შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს თხრობითი ტექსტი,-5 ქულა.გაარჩიოს მცდარი და ჭეშმარიტი ინფორმაცია ტექსტიდან-5ქულა
0-20

ტესტის ნიმუში
TASK 1:
You are going to listen to eight texts.For each of them answer the questions given.Mark the correct answer : A ,B , or C.
1. What was the weather like when the holiday began?
 A. Rainy     B. Sunny    C. Cloudy
2.What did Peter buy today?         A.T-shirt     B. Hat     C. Jeans
3.How far is it to the beach?         A. 5km    B. 7 km    C. 10 km
4.What will Tim and his dad play today? A. Tennis  B. Football   C. Golf
5.What does the woman want?  A. Coffee   B. To play  C. Menu
6. What doesn’t the girl like about her photo? A. Eyes  B. Nose  C. Dress
7. Which is the boy’s next lesson?   A. Geography B. Music  C. Maths
8. What will the woman do first ?
A. Paint the walls    B.Clean the windows    C. Clean the floor
9.What do they need to buy for dinner ? A. Tomatoes  B. Fish  C. Cheese
10.What did Joe get for his birthday ? A. CD player  B. Bike  C. CD

TASK 2 :
Read the text.Then read the statements below and decide whether they are True ( T ) or false ( F ).
My trip to Canada by Tessa Watts
 I had a great time on my adventure trip to Canada. I went with two teachers and all my classmates. I missed my family at first but by the end of the holiday , I didn’t want to go home.
On my favorite day, we went on a really long walk in the mountains. We had to carry all our things in bags on our backs which was hard work but we never go bored because we all chatted the whole time. We had a rock climbing lesson just before our picnic lunch and later that afternoon we arrived at a lake where we camped for the night. Three of my classmates tried to fish, without success . I helped build the fire. The teachers and two of the older students made supper , then we sat  in our blankets around the fire and sang songs and made wishes in the dark.
 We decided not to sleep inside the tents, but outdoors because we wanted to look at the stars. Some of the boys made “ bear “ noises trying to make us afraid , but we were still laughing at midnight because we were having so much fun . I’ ll never forget that day.
1.Tessa travelled to Canada on her trip----------------------------------T---F
2.Tessa felt happy on the first day because she was with her family—T---F
3.Tessa didn’t talk a lot with other people on the walk---------------T__F
4. After the picnic lunch , the group had a lesson in rock climbing____T__F
5. The students caught three fish in the lake______________________T__F
6.The older students helped the teachers make supper._____________T__F
7. The students didn’t sing songs because they left the guitar at home.__T__F
8.The group slept outside so they could look up at the sky._________T___F
9. Boys made frightening noises.______________________________T___F
10.The day was unforgettable_________________________________T__F

მოსწავლეთა შეფასება

მოსწავლის სახელი და გვარი
დავ1
კრიტ1
დავ2
კრიტ2

ჯამი
ქულა
ბუბულაშვილი ნინი
9
10
19
10
მახათაძე ლიზი
9
9
18
9
სამხარაძე ლიზი
10
9
19
10
შერგელაშვილი ნინი
10
10
20
10
ძოწენიძე მარიამი
9
9
18
9
ნიქაბაძე ლანა
10
9
19
10
კვეტენაძე თაკო
7
8
15
8
ჯაშიაშვილი ანნა
9
10
19
10
ჯიქიძე ლიკა
9
9
18
9

შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი -მე-11 -კლასში სულ 9 მოსწავლეა. აქედან შემაჯამებელ დავალებაში ხუთმა მოსწავლემ დაიმსახურა 10 ქულა, სამმა მოსწავლემ დაიმსახურა -9 ქულა,ერთმა მოსწავლემ დაიმსახურა -8ქულა.-
დასკვნა
--------მიღებული შედეგების საფუძველზე შემიძლია დავასკვნა, რომ კლასში შემაჯამებელი დავალება ყველა მოსწავლეს აქვს დაძლეულია.-
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის
----------იმ  საკითხებში რომელშიც მოსწავლებს,კვეტენაძე თამარს ქონდა შეცდომები დაშვებული , კიდევ ერთხელ მასთან ერთად განვიხილავ მათ .დამატებით ავუხსნი მასალას,მივცემ მსგავს სამუშაოებს და  ამის შემდეგ  კიდევ ერთხელ დავაკვირდები მიღწეულ შედეგს.-------------------------------------------------------------------------



           














პედაგოგის ხელისმოწერა: თ.კაკალაძე

No comments:

Post a Comment